آ
-
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارتهای خودرهیابی دانشجویان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
-
آقاجری، روزبه
رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
ا
-
ابراهیمی، شیما
بررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
-
اچرش، شیدا
مطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
-
احمدی، غلامعلی
ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
-
اردو، فاطمه
مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاهها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
-
اسماعیلی، حدیث
شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
-
امام جمعه، محمدرضا
ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
ب
-
بازگیر، افشین
طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
-
بیرمی پور، علی
مطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
پ
-
پارسا، عبداله
مطالعۀ پدیدارشناختی چالشهای انتقال به یادگیری مجازی در دانشگاههای ایران با توجه به پاندمی کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 113-138]
-
پاشایی، عزیزه
واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
-
پاک مهر، حمیده
طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
-
پورکریمی، جواد
مدل آمادگی یادگیری الکترونیکی دانشگاهها در مواجه بیماری کووید 19 (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 53-77]
ج
-
جهانی، زهرا
بررسی روانشناختی نگرش و انگیزش دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی نسبت به رشتۀ تحصیلی و آیندۀ شغلی [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 115-132]
چ
-
چم آسمانی، معصومه
بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
ح
-
حاتمی، داود
مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
-
حسنی، محمد
واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
-
حسینی لرگانی، مریم
مفهومسازی برنامه درسی سبز در نظام آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 51-68]
-
حسینی مقدم، محمد
هوش مصنوعی و آینده آموزش دانشگاهی در ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 1-25]
خ
-
خاکباز، عظیمه
دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
د
-
دانشمند، بدرالسادات
طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
-
دهقانی، مرضیه
رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
-
دین محمدی، مصطفی
سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
ر
-
رحیمیان، اشرف
طراحی چارچوب مفهومی دانشگاه دیجیتال؛ رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 69-86]
-
رشیدی، زهرا
تاملی بر تجارب دانشگاههای کشورهای پیشرو در زمینه آموزش تلفیقی؛ آموزههای برای دانشگاههای ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 27-52]
-
رضایان، احد
آینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
-
رضایان، علی حسین
آینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
-
روشن، احمدرضا
مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
-
رومیانی، یونس
طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
ز
-
زمانیان، عیسی
دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
س
-
سراجی، فرهاد
ساخت و اعتبارسنجی مقیاس سنجش مهارتهای خودرهیابی دانشجویان در دورههای یادگیری الکترونیکی دوران کرونا [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 139-159]
-
سلگی، زهرا
طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
-
سلیمی، جمال
روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
ش
-
شریفی نجف آبادی، رسول
امکان سنجی ایجاد "رشته تحصیلی سیار جغرافیا" در دانشگاه فرهنگیان [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 113-129]
-
شهبازی، کیومرث
واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
-
شهسواری، امیر
ماموریتهای دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در چارچوب دفاع و امنیت ملی همهجانبه از منظر بخش لشگری: از ایده تا واقعیت [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 95-112]
-
شیرعلیپور، توحید
اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
ص
-
صالحی، کیوان
رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
-
صالحی، لاله
شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
-
صالحی، محمدجواد
سرمایه انسانی و آثار غیر بازاری آن در ایران و سایر مناطق جهان [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 1-26]
-
صالحی، محمدجواد
تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی; ارائه مدل" دانش - شهر-گاه" [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 58-81]
-
صحبت لو، علی
واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
ط
-
طاهری نیا، علی باقر
واکاوی تجربه زیسته استادان دانشگاه فرهنگیان از کلاسهای آموزش مجازی در وضعیت کرونایی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 79-112]
ع
-
عزتی، میترا
سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
-
عزیزی علویجه، افسانه
ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
-
عصاره، علیرضا
ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
-
علیپور، فرهاد
طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
-
علی نژاد، مهرانگیز
طراحی الگوی کارآموزی و کارورزی اثربخش در برنامه درسی دانشگاه ها از منظر اعضای هئیت علمی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 187-206]
ف
-
فتح تبار فیروزجائی، کاظم
سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
-
فراستخواه، مقصود
بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
ق
-
قهرمانی، جعفر
اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
ک
-
کمالی، حامد
مطالعۀ تجارب حکمرانی خوب در آموزش عالی کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی؛ درسمایه هایی برای آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 161-186]
م
-
ماحوزی، رضا
مناسبات پژوهش و فلسفه در دانشگاه تازه تأسیس برلین [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 1-14]
-
محسنی سهی، هدی السادات
اعتبارسنجی مدل کارآفرینی آموزشی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 53-72]
-
محمدی، شیرکوه
روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
-
محمدیان شریف، کویستان
روایتی از جلسه های دفاع از پایان نامه: پژوهشی قوم نگارانه [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 133-152]
-
مدنی، سید احمد
مطالعه طولی ارتباط نمره پایانی دانشجویان با ارزشیابی آنها از تدریس مدرسان در نیمسالهای بعدی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 83-101]
-
مرزبان، احسان
آینده آییننامه ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی در ایران: یک رویکرد سناریویی [دوره 29، شماره 1، 1402، صفحه 207-233]
-
منوری فرد، فیض الله
شناسایی و انتخاب راهبردهای مناسب برای تلفیق مدیریت سبز در ساختار دانشگاه رازی: یک تحلیل آمیختهی متوالی-اکتشافی [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 73-94]
-
مهاجران، بهناز
واکاوی تأثیر آموزش اقتصاد بر سواد مالی و تصمیم گیری دانشجویان با نقش تعدیلگری وضعیت اجتماعی-اقتصادی خانواده [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 19-35]
-
مهرمحمدی، محمود
ازهویت عاریتی تا غنا بخشی به هویت دانشجو معلم [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 103-122]
-
میرکمالی، سید محمد
بازشناسی مفهوم نوآوری و ویژگیهای دانشگاه نوآور در تمایز با دانشگاه کارآفرین مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 37-52]
ن
-
نادری روشناوند، ابوالقاسم
سامانه تصمیم یار برای تخصیص منابع مالی در دانشگاه: الزامات و پیامدها [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 27-50]
و
-
وحدتی، حجت
طراحی مدل خودمدیریتی مسیر شغلی دانشآموختگان آموزش عالی با تمرکز بر دیدگاه-های جدید مسیر شغلی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 37-57]
-
وریج کاظمی، عباس
رویکردهای بازارمحورانه در آموزش عالی در دهه ۹۰ شمسی [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 1-18]
ی
-
یاراحمدی، مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر اسناد بالادستی: یک مطالعه آمیخته [دوره 29، شماره 4، 1402، صفحه 123-139]
-
یزدان خو، سوگل
رویکردی آمیخته در شناسایی آسیب های فرایند هدایت تحصیلی - شغلی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تهران [دوره 29، شماره 2، 1402، صفحه 87-114]
-
یوسف زاده چوسری، محمدرضا
دانشگاه مسئولیت پذیر اجتماعی با تأکید بر علوم انسانی در نقشه جامع علمی کشور [دوره 29، شماره 3، 1402، صفحه 15-36]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد